Tuesday, July 31, 2007

همبستگی بزرگ وبلاگ نویسان با دانشجویان در بند

علی دعوتم کرده که در این فراخوان شرکت کنم:
«۱۴ مرداد ۱۳۸۶ جنبش آزادی خواه و عدالت خواه مشروطه در ایران ۱۰۱ ساله می شود اما هنوز دانشجوی ایرانی را به بند می کشند...»
«...این یک فراخوان است. برای همه ی وبلاگ نویس ها. می خواهیم روز 14 مرداد 86 همگی برای همبستگی با دانشجویان دربند نام وبلاگ هایمان را تغییر دهیم به:
"14 مرداد روز همبستگی وبلاگ نویسان با دانشجویان دربند"
برای این که کار با سرعت بیشتری پیش برود پیشنهاد می کنم به جز تبلیغ هایی که در سایت ها و وبلاگ های پرخواننده می کنیم هر کس حداقل ۱۰ نفر از دوستانش را برای پیوستن به این حرکت جمعی دنیای مجازی و همبستگی با دانشجویان دعوت کند... »
فکر می کنم کار خوبی باشه که تو این شرایط از دست همه مون بر میاد.
موقع بازی شب یلدا و از این قبیل، همیشه فکر می کردم که موجی که اینطور سریع و فراگیر منتشر می شه، حتما می تونه در خدمت اهدافی که همه مون بهش معتقدیم، به کار گرفته بشه. خوشحالم که همچین حرکتی شروع شده. و امیدوارم شما ادامه دهنده اش باشید.
من هم به نوبه خودم از همه دوستانم: And You And I ، Atorpat ،litentrad، Mard، R-Lat، Sologen، Yes!، YiHiHaHa، آذین گفت، آهنگ هستی، انديشه، بستنی توت فرنگی، به سبک خودم، تا دموکراسی، تار و پود، تاروت، تنها چند واژه، تو کی هستی، جغد، حرفهای اینترنتی، خلوت من، خوشمزه، دختر مهربون!، دریچه باز، دست نوشته ها، دونه های برف، روزگار ترانه و اندوه، شبانه ها، فصل دیگر، قلعه تاناتوس، نابخشوده، نی لبک، وب نشین، کاوه، کرم کتاب دعوت می کنم که به این فراخوان بپیوندند.
پی نوشت: راستی! «وبلاگ های حامی به لیست وبلاگ 14 مرداد اضافه می شوند. در قسمت نظرخواهی وبلاگ 14 مرداد نام وبلاگ خود را وارد کنید يا به آدرس h14.mordad@gmail.com ميل بزنيد تا به ليست وبلاگ ها اضافه شود.»

No comments: